منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مصاحبه اختصاصی سایت لیوِرکیک با آرتِم لِوین قهرمان کنونی میان وزن GLORY

لیورکیک: سلام آرتم،چندین سوال درباره مبارزه که مردم شاید درباره تو ندانند.در آغاز می توانم درباره قد،وزن،گارد،رکورد،عناوین و سن سوال کنم؟

آرتم لوین: سلام،خوشحالم که با شما مصاحبه می کنم.قد من 190 سانتی متر،وزنم 85 کیلوگرم،راست دست و راست پا هستم،رکوردم در کیک بوکسینگ حرفه ای 50 پیروزی-5 شکست-و یک مساوی است.و در بوکس حرفه ای هم یک پیروزی داشتم و شکستی نداشتم.درباره عناوین حرفه ایم هم باید بگویم:قهرمان میان وزن GLORY در سال 2014،قهرمان تورنومنت Last Man Standing سازمان GLORY در سال 2014،فینالیست میان وزن مسابقات GLORY در سال 2013،قهرمان مسابقات موی تای WBC سال 2011،قهرمان مسابقات It's Showtime 77 MAX در سال 2010 و چهار عنوان دیگر.

لیورکیک: چه شد که لقب "شیر" به تو داده شد؟داستانی در پی آن است یا فقط اینکه دوستش داشتی؟

آرتم لوین: Lev در زبان روسی هم ریشه ای برای Lion در زبان انگلیسی است.از وقتی که بچه بودم من را با این نام صدا می زدند.وقتی که اولین عنوان حرفه ایم را به دست آوردم این نام رینگی من شد.من چیزهای زیادی درباره شیرها خوانده ام.الان من یک شیر هستم.حداقل دل شیرها را دارم.

لیورکیک: در چه سنی ورزش های رزمی را آغاز کردی؟با کدام ورزش آغاز کردی؟چه چیزی تو را به آن سمت کشاند و آیا تا به حال فکر می کردی 27 سال بعد قهرمان میان وزن GLORY بشوی و چندین عنوان جهانی هم به دست بیاوری؟و خود من رقص ورود تو به رینگ را دوست دارم،این رقص تو یکی از رقص های مورد علاقه من است،از کی این شروع شد؟

آرتم لوین: از سن ده سالگی با موی تای شروع کردم.برادرانم همیشه من را برای بوکس آماده می کردند.می گفتند بوکس سرنوشت توست.بنابراین فکر می کردم یک روزی قهرمان بشوم.و بعد از سه سال شروع تمرین می توانسم همه چیز را تصاحب کنم.من از برادرانم تشکر می کنم که با کار کردن و صحبت کردن با من من را به سوی پیروزی خیز دادند.سعی می کنم استراحت کنم و از روند لذت ببرم.فیلم های ون دام من را به سوی باشگاه بُرد.یکی از بهترین صحنه ها لحظه رقص او در یک سالن مشروب فروشی در فیلم کیک بوکسر بود که آهنگ و فیلم آن صحنه خیلی خوب بود.من با یک احساس خوب وارد رینگ می شوم و آن یک شکار خوب برای شیر خواهد بود.من خیلی خوشحال خواهم شد اگر ژان کلود ون دام در یکی از مبارزاتم در سالن باشد.

لیورکیک:سوالی که می خواهم بپرسم این است که نظر تو درباره مبارزه نخست تو در مقابل جو شیلینگ چیست.مخصوصاً درباره راند اضافه؟و چه چیزی را تغییر دادی تا در مبارزه دوم بین شما آن اتفاق دوباره تکرار نشود؟آیا دوست داری مبارزه دیگری در برابر او انجام دهی تا به مردم نشان دهی که او در مبارزه اول شانس آورده؟

آرتم لوین: این انگیزه ای می شود برای مبارزه بعدی بین ما.همه دیدند که در آنجا چه اتفاقی افتاد.من مبارزه را برده بودم تا اینکه یک اشتباه در راند دوم کردم و جو من را تنبیه کرد.و این باعث شد کار به راند اضافه بکشد.داوران برد را از من دور کردند ولی در واقع اشتباه خودم باعث شد.امتیاز گرفتن در GLORY هم داستان جالبی است.من می توانم امتیازی قبل از صدای زنگ از دست بدهم چون می دانم آنها به یک طریقی کاری خواهند کرد که آن را بگیرند.و در مبارزه دوم بین من و جو من آماده هر چیزی بودم.آماده سورپرایزهای تاکتیکی و تکنیکی جو،آماده برای سورپرایزهای داوران.هدفم پیروزی بدون شک و شبهه بود.جو واقعاً فایتر قابل توجهی است،شجاع با قلبی قوی.من همیشه در سایر مبارزتش از او حمایت می کنم.

لیورکیک: به ما بگو بیشترین تمریناتت را در کجا انجام می دهی؟

آرتم لوین: در وطنم،پروکوپیفسک که شهر کوچکی در سیبری است.مربی من هم کسی است که اولین قهرمانی ام را در سن 13 سالگی زیر نظر او بدست آوردم و کسی است که در کنار او چندین عنوان حرفه ای معتبر را پیروز شدم،از جمله در GLORY.او همانند پدر دوم برای من است.الان هم در باشگاه بوکس سن دیگو اردو زده ام.

لیورکیک: تو یک استعداد جوان به نام آرتم وخیتوف داشتی که او با تمرین در کنار تو در رنکینگ بخش فوق میان وزن GLORY در جایگاه ششم قرار گرفته است.فکر می کنی امسال او قهرمان این دسته شود؟علاوه بر این چه اتفاقی افتاد که در تورنومنت GLORY 18 اُکلاهاما حضور ندارد؟

آرتم لوین: همه چیز بسته به خود او دارد.او جوان،گرسنه و جاه طلب است و عنوان را می خواهد.بنابراین او می تواند به آن دست پیدا کند.و همینطور می دانم که او بر روی سلامتی اش تمرکز کرده است و در حال تفریح است تا آسیب دیدگی اخیرش را به دست فراموشی بسپارد.او در رویدادهای آینده بسیار بهتر خواهد بود.

لیورکیک: آیا صحبتی با GLORY داشتی که چه کسی حریف تو برای دفاع از کمربند قهرمانی ات خواهد بود؟یا کسی وجود دارد که بخواهی با آن مبارزه کنی اگر می توانستی خودت آن را انتخاب کنی؟

آرتم لوین: مهم نیست که چه کسی حریف باشد.شما باید قدرتمندترین را شکست دهی تا بهترین باشی.ما گفتگویی در این رابطه نداشته ایم.من نمی دانم توقف بین مسابقات گلوری از سری 17 تا 18 چه معنی می دهد.اما به زودی کمربند مال من است.من برای جدل با ستاره ای روی دستکشهایم آماده ام.

لیورکیک: اما سوال آخرم سوالی است که دوست دارم از هر فایتری بپرسم:

سخت ترین مشت های فایتری که با مبارزه کرده ای کیست؟آرتم لوین: یودسانکلای فِیرتکس

سخت ترین ضربات پای فایتری که با او مبارزه کرده ای کیست؟آرتم لوین: یودسانکلای فِیرتکس

سخت ترین مبارزه ات کدام بوده؟آرتم لوین: هنوز پیش روست.

فایتر مورد علاقه ات کیست؟آرتم لوین: ارنستو هوست.

لیور کیک: تشکر بابت وقتی که به ما دادی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com